Porządek obrad
2.
Stwierdzenie prawomocności obrad.
3.
Przedstawienie porządku obrad.
4.
Rozpatrzenie wniosków o zmianę porządku obrad.
5.
Przyjęcie protokołu z IX sesji Rady Miejskiej w Małogoszczu odbytej w dniu
30 grudnia 2024 r.
6.
Podjęcie uchwały w sprawie wprowadzenia zmiany w Wieloletniej Prognozie Finansowej Gminy na lata 2025-2034.
7.
Podjęcie uchwały w sprawie wprowadzenia zmian w budżecie gminy na 2025 rok.
8.
Podjęcie uchwały w sprawie wprowadzenia zmian w uchwale dotyczącej gminnego programu profilaktyki i rozwiązywania problemów alkoholowych i narkomanii na rok 2025.
9.
Podjęcie uchwały w sprawie wprowadzenia zmian w uchwale dotyczącej udzielenia pomocy dla Powiatu Jędrzejów.
10.
Podjęcie uchwały w sprawie nie wyrażenia zgody na wyodrębnienie w budżecie gminy środków stanowiących fundusz sołecki.
11.
Podjęcie uchwały w sprawie rozpatrzenia petycji.
12.
Podjęcie uchwały w sprawie przyjęcia programu opieki nad zwierzętami bezdomnymi oraz zapobiegania bezdomności zwierząt na terenie miasta i gminy Małogoszcz na 2025 rok.
13.
Podjęcie uchwały w sprawie wyrażenia zgody na utworzenie oddziału o profilu mundurowym w Liceum Ogólnokształcącym im. Bohaterów Powstania Styczniowego w Małogoszczu.
14.
Podjęcie uchwały w sprawie podjęcia współpracy pomiędzy Gminą Małogoszcz a Politechniką Świętokrzyską.
15.
Podjęcie uchwały w sprawie wyrażenia zgody na zawarcie kolejnych umów najmu.
16.
Podjęcie uchwały w sprawie wystąpienia z wnioskiem do Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji za pośrednictwem Wojewody Świętokrzyskiego o zniesienie urzędowej nazwy miejscowości.
17.
Rozpatrzenie sprawozdania z działalności Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Małogoszczu za 2024 rok.
18.
Rozpatrzenie sprawozdania z działalności Miejsko-Gminnej Bibloteki Publicznej w Małogoszczu za 2024 rok.
19.
Rozpatrzenie sprawozdania z działalności Domu Kultury w Małogoszczu za 2024 rok.
20.
Sprawozdanie z działalności Burmistrza Miasta i Gminy w okresie międzysesyjnym.
21.
Wystąpienia Przewodniczących organów wykonawczych jednostek pomocniczych.
22.
Głosy mieszkańców gminy.
23.
Wolne wnioski i informacje.