« Powrót do strony głównej

Porządek obrad

1. Otwarcie sesji.

2. Stwierdzenie prawomocności obrad.

3. Przedstawienie porządku obrad.

4. Rozpatrzenie wniosków o zmianę porządku obrad.

5. Przyjęcie protokołu z VI sesji Rady Miejskiej w Małogoszczu odbytej w dniu 25 października 2024 r.

6. Przyjęcie protokołu z VII nadzwyczajnej sesji Rady Miejskiej w Małogoszczu odbytej w dniu 20 listopada 2024 r.

7. Przyjęcie protokołu z VIII nadzwyczajnej sesji Rady Miejskiej w Małogoszczu odbytej w dniu 10 grudnia 2024 r.

10. Podjęcie uchwały w sprawie Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy na lata 2025-2034:

2) odczytanie opinii Regionalnej Izby Obrachunkowej w Kielcach o projekcie uchwały Rady Miejskiej w Małogoszczu w sprawie Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy na lata 2025-2034,

3) dyskusja i zgłaszanie poprawek do projektu uchwały w sprawie Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy na lata 2025-2034,

11. Podjęcie uchwały w sprawie uchwalenia budżetu Gminy Małogoszcz na 2025 rok:

2) odczytanie opinii Regionalnej Izby Obrachunkowej w Kielcach o projekcie uchwały budżetowej Gminy Małogoszcz na 2025 rok,

3) odczytanie opinii i wniosków poszczególnych komisji Rady Miejskiej,

4) odczytanie opinii i wniosków w sprawie projektu uchwały budżetowej komisji Rady Miejskiej do spraw budżetu, finansów i planowania,

5) dyskusja po odczytanych opiniach,

6) stanowisko Burmistrza w sprawie opinii i wniosków stałych komisji Rady Miejskiej,

16. Podjęcie uchwały w sprawie wprowadzenia zmian w uchwale dotyczącej zarządzenia poboru łącznego zobowiązania pieniężnego, podatku rolnego, podatku leśnego, podatku od nieruchomości, określenia inkasentów oraz ustalenia wysokości wynagrodzenia za inkaso.

17. Podjęcie uchwały w sprawie określenia szczegółowych zasad, sposobu i trybu umarzania, odraczania lub rozkładania na raty spłaty należności pieniężnych przypadających Gminie Małogoszcz lub jej jednostkom organizacyjnym, mających charakter cywilnoprawny oraz określania warunków dopuszczalności pomocy publicznej w przypadkach, w których ulga stanowić będzie pomoc publiczną oraz wskazania organów i osób uprawnionych do udzielania tych ulg.

30. Wystąpienia Przewodniczących organów wykonawczych jednostek pomocniczych.

31. Głosy mieszkańców gminy.

32. Wolne wnioski i informacje.

33. Zamknięcie sesji.

« Powrót do strony głównej